28 czerwca 2019

Aplikacja mobilna dla Multi-Vendor

Dedykowana aplikacja mobilna dla sklepów Multi-Vendor to nowość wprowadzona w aktualizacji 4.10.1. Oprogramowanie Multi-Vendor ma wbudowany responsywny design strony sklepu, aby wyświetlała się poprawnie na wszystkich urządzeniach, jednak dedykowana aplikacja mobilna jest szybsza i stworzona wyłącznie pod urządzenia mobilne, co sprawia że robienie zakupów jest znacznie wygodniejsze.

Dostępność oraz cena aplikacji mobilnej zależy od posiadanej wersji sklepu:

  • CS-Cart: dostęp do aplikacji mobilnej można wykupić na dwa sposoby:

    • jako abonament 90$ miesięcznie. W tej cenie dostajemy aplikację stworzoną zgodnie z naszym plikiem konfiguracyjnym (o tym później), z możliwością zaktualizowania jej 3 razy w miesiącu oraz z zamkniętym kodem źródłowym. Developerem aplikacji jest wtedy firma CS-Cart.

    • jednorazowa płatność 2950$, która daje pełny dostęp do aplikacji wraz z otwartym kodem źródłowym, umożliwiając dowolne i nielimitowane modyfikacje aplikacji według potrzeb klienta. Developerem aplikacji jest wtedy właściciel sklepu, który samodzielnie dodaje ją do sklepu Google Play i App Store.

  • Multi-Vendor: aplikacja jest niedostępna.

  • Multi-Vendor Plus: aplikacja jest dostępna za darmo, w cenie samej licencji Plus. Posiada ona takie same ograniczenia jak wersja CS-Cart (ilość aktualizacji, możliwość dostosowania), można też wykupić dostęp do kodu źródłowego aplikacji za 999$.

  • Multi-Vendor Ultimate: aplikacja oraz jej otwarty kod źródłowy są dostępne za darmo, w cenie licencji Ultimate.

Aby stworzyć aplikację mobilną dla twojego sklepu Multi-Vendor, należy wykonać następujące kroki:

  • Zaktualizuj sklep do wersji 4.10.x. Bez tej aktualizacji stworzenie aplikacji nie będzie możliwe. Jeżeli nie posiadasz aktywnej subskrypcji aktualizacji, możesz ją zakupić tutaj.

  • W sekcji dodatków zainstaluj dodatek “Aplikacja mobilna”.

  • Konfiguracja tego dodatku zawiera wszystkie pola, potrzebne do dostosowania aplikacji:

  • Nazwa sklepu: nazwa twojego sklepu. która będzie się wyświetlać na górnym pasku podczas używania aplikacji.

  • Powiadomienia push, Klucz API dla powiadomień push, Plik konfiguracji Firebase (Android): powiadomienia push pojawiają się na górnym pasku urządzenia mobilnego podczas jego regularnego użytkowania. Mogą one powiadamiać klientów np. o nowej promocji czy o zrealizowaniu zamówienia. Aby skonfigurować powiadomienia push, należy wejść na stronę https://console.firebase.google.com/, wygenerować klucz Cloud Messaging Legacy i skonfigurować w niej wyświetlanie powiadomień.

  • Nazwa aplikacji: nazwa, która będzie identyfikować twoją aplikację w sklepach Google Play i App Store, a także będzie się wyświetlać na telefonach użytkowników

  • Krótki/Długi opis: opisy aplikacji, wykorzystywane w sklepach Google Play i App Store. Warto zawrzeć w nich jak najwięcej słów kluczowych, aby twoja aplikacja częściej pojawiała się w wynikach wyszukiwania.

  • Wsparcie e-mail: adres e-mail, na który klienci będą mogli zgłosić błędy w aplikacji.

  • Adres URL zasad ochrony prywatności: adres URL, pod którym umieścisz dokument z polityką prywatności, EULA czy inne dokumenty wymagane prawnie.

  • Ikona aplikacji: ikona, która prezentuje twoją aplikację w sklepach Google Play i App Store oraz na urządzeniach klientów.

  • Cecha obrazu graficznego: obraz, który prezentuje twoją aplikację. Pojawia się przed zrzutami ekranu na stronie informacji o aplikacji. Najlepiej zamieścić na nim informacje o promocjach w twoim sklepie, czy najpopularniejsze produkty.

  • Ekran powitalny: obraz, który pojawi się na urządzeniu klienta podczas otwierania aplikacji. Ekran powitalny należy załadować w formacie portretowym oraz landscape.

  • Sekcja Konfigurowanie Kolorów zawiera pięć interfejsów, dzięki którym będziesz mógł dostosować kolorystykę aplikacji do swoich wymagań. 

  • Sekcja Apple Pay umożliwia skonfigurowanie płatności Apple Pay dla urządzeń z systemem iOS (domyślnie dostępna jest jedynie płatność przez PayPal). Dane potrzebne do konfiguracji można uzyskać ze strony supportu Apple.

  • Po uzupełnieniu wszystkich danych, kliknij przycisk “Zapisz”, a następnie “Pobierz konfigurację”. Zostanie wygenerowana paczka .zip z zapisanymi ustawieniami konfiguracji aplikacji mobilnej. Wyślij ją na nasz adres kontaktowy: biuro@cs-cart.pl, w temacie maila wpisując “Aplikacja mobilna”.

  • Przygotowanie aplikacji może zająć do 30 dni. Otrzymasz powiadomienie, gdy aplikacja zostanie zatwierdzona i będzie dostępna do pobrania. Aplikacja automatycznie synchronizuje się z twoim sklepem (jeśli dodasz nowe produkty czy kategorie - wszystko pojawi się w aplikacji). Jeśli chcesz wprowadzić zmiany w strukturze samej aplikacji, na przykład zmienić kolorystykę czy wprowadzić płatność przez Apple Pay - wprowadź zmiany w konfiguracji dodatku “Aplikacja mobilna”, wygeneruj paczkę ponownie i prześlij ją do nas (darmowa aplikacja dla Multi-Vendor Plus oraz aplikacja zakupiona przez subskrypcję na CS-Cart zawierają ograniczenia w kwestii ilości aktualizacji aplikacji.)

  • W razie pytań zapraszamy do kontaktu z nami poprzez formularz kontaktowy.

 

 

Skontaktuj się z nami

biuro@multi-vendor.pl

+48 661 661 964

+48 698 780 870

whatsapp: +48 788 538 655

Odwiedź  nas

SoftSolid (CS-Cart Polska)

ul. Sportowa 14

62-090 Rokietnica