Właśnie opublikowany został Multi-Vendor 4.11.1. W tym artykule opiszemy najważniejsze zmiany, które wpływają na Multi-Vendor i Multi-Vendor Ultimate.

Storefronty: więcej sposobów na dostosowanie ich do klientów

Główną funkcjonalnością Multi-Vendor Ultimate jest możliwość rozbudowania twojego marketplace o dodatkowe sklepy. Możesz mieć osobną stronę dla każdego państwa, z osobnymi walutami, językami i sprzedawcami. W nowej wersji, możesz dostosować storefronty na zupełnie nowe sposoby. Każdy z nich może wyglądać inaczej i być dostosowany pod konkretną grupę klientów:

  • Tematy graficzne: Projektowanie → Tematy graficzne. Każdy storefront może mieć swój własny wyróżniający się wygląd, z osobnymi kolorami, czcionką, logiem, tłem, i stylami. Możesz dostosować wygląd storefrontu do sprzedawanych w nim produktów lub do preferencji klientów.

  • Bloki: Projektowanie → Bloki. Stwórz storefronty z zupełnie inną strukturą i układem bloków. Twórz różne banery, testuj jak zniżki na określone produkty wpływają na sprzedaż i tak dalej. Wszystko w Multi-Vendor jest wyświetlane w blokach, więc możliwości są nieograniczone.

  • Osobny plik robots.txt dla każdego storefrontu: Strona internetowa → SEO → robots.txt. Robots.txt to zestaw instrukcji dla robotów sieciowych (takich jak web crawlery wyszukiwarek internetowych, jak powinny indeksować twoją stronę. Storefronty to osobne sklepy z osobnymi domenami, więc dodaliśmy możliwość skonfigurowania różnych plików robots.txt dla każdego z nich,

  • Osobne metody płatności, promocje i metody wysyłki: zakładka Sklepy. Poprzednio, wszystkie storefronty w Multi-Vendor korzystały z tego samego zestawu płatności, promocji i wysyłek. Teraz możesz je ograniczyć do konkretnych storefrontów. Uprość proces składania zamówienia, ograniczając listę metod płatności i wysyłki wyłącznie do tych, z których klienci w danym kraju mogą realnie skorzystać.

Moderacja produktów: prostsze śledzenie produktów wymagających zatwierdzenia

Moderacja produktów sprzedawcy umożliwia zatwierdzanie produktów sprzedawców przed ich pojawieniem się w sklepie. Dzięki temu, sprzedawcy nie mogą dodać do sklepu produktów niezgodnych z zasadami sklepu. Zmieniliśmy działanie tego dodatku, aby był on bardziej intuicyjny i wygodny:

  • Łatwiej jest znaleźć produkty odrzucone i oczekujące na zatwierdzenie. Administratorzy i sprzedawcy widzą je w specjalnej zakładce Produkty → Produkty: Oczekujące na zatwierdzenie i Odrzucone produkty.

  • Łatwiej jest zatwierdzić i odrzucić produkt. Jeśli produkt oczekuje na zatwierdzenie, wystarczy kliknąć ikonki kciuków w górę i w dół. Jeśli produkt już został oceniony, możesz go oznaczyć jako Zatwierdzony/Odrzucony.

  • Trudniej jest zapomnieć o moderacji produktów. Centrum powiadomień informuje administratorów i sprzedawców o wszystkich wydarzeniach związanych z moderacją produktów.

 

Multi-Vendor Ultimate - wygląd storefrontów

07 listopada 2019

Odwiedź  nas

SoftSolid (CS-Cart Polska)

ul. Sportowa 14

62-090 Rokietnica

Skontaktuj się z nami

biuro@multi-vendor.pl

+48 661 661 964

+48 698 780 870