Zarówno panele administracyjne, jak i panele sprzedawców obsługują teraz ciemny motyw, poprawiając komfort wizualny i zmniejszając zmęczenie oczu, szczególnie w warunkach słabego oświetlenia.
Użytkownicy mogą przełączać się między jasnymi i ciemnymi motywami lub wybrać motyw systemowy, który jest zgodny z ustawieniami ich urządzenia. Oferuje bardziej konfigurowalne i wygodne wrażenia wizualne, co jest kluczowe dla użytkowników spędzających dużo czasu na swoich panelach.
Jak włączyć ciemny motyw: Administratorzy i sprzedawcy włączają ciemny motyw w swoich profilach lub w prawym górnym menu.
Administratorzy Marketplace mogą teraz wzmacniać markę swojego rynku, przesyłając niestandardowe logo do paneli sprzedawców.
Wcześniej wszystkie panele sprzedawców wyświetlały domyślne logo CS-Cart, które nie odzwierciedlało indywidualnego brandingu rynku. Dzięki tej nowej funkcji administratorzy mogą zastąpić logo CS-Cart logo własnej marki na rynku, zapewniając spójność wizualną i wzmacniając tożsamość marki na całej platformie.
Aktualizacja umożliwia także administratorom dodanie innego logo dla ciemnego motywu, dzięki czemu będzie wyglądać wyraźnie i spójnie w każdym świetle. Ta funkcja jest ważna dla utrzymania jednolitego wyglądu marki we wszystkich panelach sprzedawców.
Jak wgrać logo: Przejdź do Dodatki → Pobrane dodatki → Konfigurator panelu sprzedawcy → Ustawienia → Styl panelu sprzedawcy. Zalecany współczynnik proporcji logo od 3,5:1 do 6,1:1.
Panel administracyjny teraz lepiej dostosowuje przyciski akcji i menu do rozmiaru ekranu, dzięki czemu wszystko jest łatwe w obsłudze i wygląda schludnie na wszystkich urządzeniach. Na przykład, jeśli na ekranie znajduje się zbyt wiele przycisków akcji, są one teraz ukryte pod przyciskiem…, aby zaoszczędzić miejsce.
Jest to przydatne dla administratorów, którzy muszą zarządzać sprawami, będąc w ruchu, umożliwiając im płynną realizację zadań z dowolnego miejsca.
Wdrożyliśmy leniwe ładowanie (lazy load) Centrum Rozwoju i Powiadomień, dzięki czemu strony panelu administracyjnego ładują się 1,5 razy szybciej. Dzięki temu operacje zaplecza są szybsze i wydajniejsze, skracają czas oczekiwania i poprawiają komfort administratorów i menedżerów sklepów. Jest to szczególnie ważne dla firm, którym zależy na szybkości i wydajności.
Aby spełnić nowe zasady Google, do naszego dodatku Zgodność z RODO dodaliśmy tryb zgody w wersji 2. Od marca 2024 r. Google wymaga, aby wszystkie firmy korzystające z Google Ads korzystały z trybu uzyskiwania zgody. Jeśli firmy nie zastosują się do tych zasad, Google zablokuje spersonalizowane reklamy i śledzenie konwersji.
Dzięki naszej aktualizacji firmy mogą spełnić te wymagania. Pomaga to zachować skuteczność działań marketingowych i analitycznych w Europie.
Jak włączyć Zgodę Google: Przejdź do opcji Pobrane dodatki i aktywuj dodatek Zgodność z RODO. Nie ma potrzeby dalszej konfiguracji. Klienci będą teraz widzieć pliki cookie Google Analytics i Google Ads wymienione w wyskakującym okienku wyrażającym zgodę na pliki cookie.
biuro@multi-vendor.pl
+48 661 661 964
+48 698 780 870
SoftSolid (CS-Cart Polska)
ul. Sportowa 14
62-090 Rokietnica