11 października 2018

Wprowadzenie do Multi-Vendor Plus

 

Zapraszamy do zapoznania się z nową wersją Multi-Vendor - Multi-Vendor Plus. Zawiera on 7 nowych funkcjonalności, które nie są dostępne w standardowej wersji Multi-Vendor.

Multi-Vendor Plus to rozwiązanie dla dużych firm, z większym budżetem i przychodami.

Jakie funkcjonalności zawiera Multi-Vendor Plus?

Multi-Vendor ma ponad 500 funkcjonalności koniecznych zarówno dla właścicieli pasażu, jak i dla sprzedawców. Obejmują one zarządzanie produktami, sprzedawcami, zamówieniami, narzędzia marketingowe i wiele innych.

Multi-Vendor Plus idzie dalej. Oprogramowanie to zawiera 7 funkcjonalności, dających mu dużą przewagę. Obejrzyj poniższe filmy, aby zrozumieć ich działanie.

1. Mobilna aplikacja dla klientów

Daj swoim klientom aplikację mobilną, podobną do tych które mają Amazon czy eBay. Klienci mogą przeglądać twój sklep, dodawać produkty do list życzeń i koszyka, a także opłacić zamówienie poprzez PayPal Express Checkout.

Wszystkie zmiany są synchronizowane: jeśli zmodyfikujesz cokolwiek w sklepie, zmiany pojawią się w aplikacji. Możesz dostosować wygląd swojej aplikacji poprzez zmianę kolorów i logo. Gdy aplikacja będzie gotowa, dodamy ją do Google Play i App Store oraz zajmiemy się jej aktualizowaniem.

2. "Ogólnodostępne" produkty sprzedawców.

Różni sprzedawcy często sprzedają ten sam produkt. Klient może być zdziwiony, gdy wyszukiwanie produktu w sklepie da mu kilka wyników z tym samym produktem.

Możesz stworzyć bazę ogólnodostępnych produktów i udostępnić ją sprzedawcom, blokując im możliwość dodawania własnych. Sprzedawcy będą mogli ustawić wyłącznie cenę, ilość oraz informacje o wysyłce tych produktów. Dzięki temu, sklep będzie uporządkowany i nie będzie zawierał duplikatów.

3. Prowizje na kategorie

Niektóre produkty, na przykład dobra codziennego użytku, mają bardzo niską marżę. Jeśli prowizje w twoim sklepie są wysokie, sprzedawcy tych produktów nie będą chcieli dołączyć do twojego pasażu, ponieważ nie będą mieli z tego zysku.

Ustawianie prowizji w obrębie kategorii rozwiązuje ten problem. Ustaw wysoką prowizję na produkty z wysoką marżą, a niską - na produkty z niską marżą.

4. Zaawansowane ograniczenia sprzedawców.

Możesz ukryć wybrane opcje w panelu sprzedawcy, aby ograniczyć dostęp do niektórych funkcjonalności lub po prostu usunąć te, które są nieużywane. Na przykład, sprzedawca produktów do pobrania nie potrzebuje metod wysyłki, więc można je ukryć.

Ta funkcjonalność dodaje też specjalną grupę -  Sprzedawcy. Możesz dostosować uprawnienia tej grupy do poszczególnych funkcjonalności panelu.

5. Rozdzielone składanie zamówienia

Ta funkcjonalność jest częścią wbudowanego addona Bezpośrednie płatności do sprzedawcy. Umożliwia ona złożenie zamówienia osobno dla każdego sprzedawcy. Sprzedawcy tworzą własne metody płatności, a pieniądze trafiają w całości na ich konto.

Co ważne, cała płatność trafia na konto sprzedawców, więc to oni muszą zadbać o opłacenie prowizji od transakcji, nie ty.

6. Promocje dla sprzedawców

Inną przydatną funkcjonalnością dodatku Bezpośrednie płatności do sprzedawcy są promocje dla sprzedawców. Mogą oni tworzyć promocje zarówno na katalog, jak i na koszyk z wieloma różnymi bonusami.

To narzędzie może znacznie zwiększyć sprzedaż w twoim sklepie i przyciągnąć sprzedawców.

7. Edytor tematów graficznych dla sprzedawców

Jeszcze jedno narzędzie przyciągające sprzedawców. Umożliwia im modyfikację wyglądu ich mikrosklepu, dzięki czemu może on się wyróżnić spośród innych.

Sprzedawcy mogą zmieniać kolory, czcionki i tła poprzez wbudowany edytor. Umożliwia on zmianę niemal każdej części sklepu bez pomocy programisty czy grafika.

Jak przetestować i zakupić Multi-Vendor Plus?

Jeśli chcesz przetestować wszystkie funkcjonalności Multi-Vendor napisz do nas.

Kup teraz Multi-Vendor lub Multi-Vendor Plus

Skontaktuj się z nami

biuro@multi-vendor.pl

+48 661 661 964

+48 698 780 870

Odwiedź  nas

SoftSolid (CS-Cart Polska)

ul. Sportowa 14

62-090 Rokietnica